4 Aralık 2016 Pazar

Geç Anlaşılmış Anlamalar


Sıska cümleler kuramam. Rüyalara indandığımda başladım kaybolmaya. Uyandığım sabahlarda uykusuzluğum. Geç kalmış ama geç anlamış gibiyim. Ve geç anlaşılmış... Tutunduğum dalı korudum, tırmandığım güne ulaşıyorken kırıldı. Bir elden ziyade, kalkmaktı amacım. Her gün, bir diğer güne götürdü. Ama ağarmadı daha gün. Koştuğum yol
çamur. Sırtıma çıktı lekeleri. Dürüstlüğüm kadar yenildim. Mazeretim de yok, şu durağan hayatın içinde bir yerlerde, kaçtığım rüyalardan saklı buldum kendimi. Direttiğim takıntılarımı kenarda tutuyorum. Aklımdaki izler yağmurla silindi. Zihnime attığım oltaları boş çektim. Tutamayacağım sözler verdim kendime. Nafileler çaldı kapımı. Yılmadım avuçlarıma düşen damlalara sarılmaktan. İnandığım gerçeklerimi aldım odağıma, gerçeğin kendimde olduğuna inandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder