5 Aralık 2016 Pazartesi

Hissiyat Notlarına Dair

Sessiz kaldığım zamanlarda yazıyorum. Saçlarımdaki beyazlardan kalma satırların izleri yazdıklarım. Kendimi aradığım ama bulamaďığım dünyanın notları var zihnimde. Terk ettiğim kavramlara yöneldim. Emeklerimin bosa çıkmasıydı beni
hırslandıran. Karıştığım yerden çözdüm düğümlerimi ve yazmaya devam ettim. Gürültüye boğuldum sessizlikte. Kendi dünyamın anahtarını koydum baş köşeme. Kafamı kaldırdığımla düştüğüm bir oldu. Bakışlarım değişti, görebildiğimi düzelttim, kaçırdığımla savaşlarım. Alıştım, kaçtıkça daha derine, kendime geldim. Sevmediğim tavırlara büründüm, umutlarımla sardım bedenimi. Çıkabildiğim satırları yazdım hatrıma. Kendi soğuğumda üşüdüğüm zamanların hesabını kapattım. Hazırladığım cevaplarım hatalarımı anlattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder