16 Aralık 2016 Cuma

Yirmi Beşinci Kayıt Saatim

Yirmi beşinci kayıt saatimdeyim. Beklediğim yağmur bu gece de yağdı.
Yağmurdaki toprağın kokusu sindi sakallarıma. Saçlarımdan akan her damla dinledi yirmibeşi.
Islandım ama içime işleyen, soğuktan ziyade özlem. Koştuğum caddeler kalabalık, sağanak, gözüm alabildiğince. Sis kapladı etrafı, bu kez hazırlıksız yakalandım.
Yetişemedim.. Gecikmişlik hissinde kayboldum, içimde biriktiğimce taştım fakat anlamadılar. Her göz yumuşumda yerdeydim, kafamı her kaldırışımda tekrar düştüm. Kendime kızdığım kadar kızamadım kimseye. Kendime çığlıklarım yankılandı kulaklarımda, kendimle kavgalarım yumruklarımda, kendimi yedim, bitirdim umutsuzluklarımla. Bu sebepten kaybedişim.
Ne kadar bilinmese de hep iki satır eksik yazdım hislerimi. İki satır eksik kaldı seslerim. Yazmak istemediğim iki satır bıraktı beni kendime. Avuçlarımı ısıttım nefesimle. Yirmi beşinci dakikam dolduğunda anladım, kayıt saatim bağlayamadığım duygularımda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder