8 Ocak 2017 Pazar

Sevda Makamı


Bugün de rüzgarlıydı hava,
Yürüdüğüm sokaklarda ayak izleri.
Caddelerin tozuna karıştım ama eksilmedi hislerim. 

Düşmekten korktum daha yüksekten uçmadan,
Uçmaktan korkum yüksekten düşmeye...

Mecalim biçare ama evvelinde iyi.
Yağsın damlalar pencereme, 
Yağmur saçlarımda değil...

Sakallarım ahenginde
Ahvalimin isteğiydi vefa
Ne çare ki, yağmurunda ıslandım daha.

Hoş bir tınısı var her sevdanın hissiyata dair
Ne boşlukla dolar içim, ne durgundur halim

İki kelimeydi sevda makamında âli
Bu merhametin hali değil, 
Buna birde sevgisizlik dahil.
Bir hayalin arkasında düşlerimden ahir
Bu nasıl bir sevdadır ki sade geceleri adil.

Ben geçmedim geçmişimden bu gece de dahi
Ben değil de kötü, hapsolduğum kara gecelerin hali
...


Bir tutam şiir fısıltısı ve 
Beyazıma notlardan,
Bendeniz Siyah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder