17 Mart 2017 Cuma

Güneşe Gözlerini Kısarak Bakan Sevda

Yeni bir hayat, yeni bir gecenin yeni solukları. Zamanı zamansız kullanmanın ağır zararları var fazlasıyla... Başlangıcı olmayan sona, sonu olmayan başlangıçlarla başlamak, azarlanmış cümlelerin asık suratları ağırlıkta. Merhaba sevgi çölü... Susuz sevdanın kusursuz cevapları dağılmış yerlere, kurak cümleler yetişmiş gönlümüzde, umutsuz umutlar beslenmiş, umutsuz yarınlar yok olmuş gitmiş bugünden...  Merhaba ruhumuza tahtını kurmuş cümleler. Sıcak yağmurlarla gel ruhuma, soğuk gölgeler getirme ki soluklanayım. Sevgi çiçekleri yetiştir dünyamda, her dem beni bana çalsın, beni benden götürsün, beni ben olduğum gibi bana bıraksın. Merhaba güneşe gözlerini kısarak bakan sevda. Gözlerini kamaştıran ışıkları bana geri ver, gözlerimden akan satırları toplasamda geri getirmez vedaları, bir sevda eksik kalsanda yağar yağmurlar, seni ısıtır, ıslatır, sırılsıklam sevda kalır kalanlarda, çırıl çıplak sözler birikir, söylenememiş, üstü kapatılmış, derin kuyulara atılmış yalnız, biçare sözcükler... Arayıpta bulamadığım günlerin ani kapımı çalışlarına yordum rüyaları, sonu, sonsuzu olan bir yola açılmış kapılarımız...

Merhaba yazmak istediği onca şeyi olmasına rağmen yazıp yazıp silenler.
Bir merhaba eksik olsakta, bin umut... içimizden...
Vesselam.

7 yorum:

  1. benden de merhaba yazıp yazıp silenlere :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    yeni blog açtım ve kişisel bloğumun desteğe ihtiyacı var eğer destek verirseniz oldukça memnun olurum İyi günler dilerim
    https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil