8 Aralık 2016 Perşembe

Kendime Uyum Sağlama Çabalarım


Yoruldum. Her düşüşüm biraz daha derineydi. Anlatamadım, anlayamadım, düştüm, kalktım ama yoruldum. Hesabım ellerimdeki çiziklerde. Kuruttuğum saçlarımda hala nem. Oyunlardan sıkıldım, kaybettiğim hislerin izlerini arıyorum. Sordum, sorguladım, her anıma farklı baktım, bildiklerimi sildim, dinlediklerimi unuttum, gördüklerime doydum bugün. Daraldığım
yerden koştum feraha, koştum da yetişemedim. Acıdığım yerde bıraktım duygularımı. Yediğim tokatlar, arkama bakmaya yeltendiğimden. Kaçarken düşürdüm yüz ifademi. Uykularımı ani sıçramalar böldü, kesildi nefesim. Tarttım iyi ve kötü yanlarımı, taştım... Sessiz kaldıkça taştım. Konuştuğum cümleleri toparladım, topladığım günlerimi sattım kendime. Küçüldüğüm kadar büyüttüm de umutlarımı. Sorularımı kaç geceye böldüğümü saydım. Kaç gece kendime döndüğümle kaldım, kaç sene kendimi kandırdım, kaç deneyim vardı kendimde, kaç köşeye sığdırdım alnımdaki izleri, tek tek saydım. Kendime kurduğum cümlelerime bir yanıt var mı? İnandıklarım, uğruna harcadığım zamanlarımda kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder