23 Aralık 2016 Cuma

SİZDEN GELENLER

Bulunca haber ver bana ...
Nerden hangi azaptan nasibini almiştin dünyama gelirken...
Bir anlat , yüzünü göreyim ...
Günlerini say yollarda geçen...
Bana bir gece yürüdüğünü, bir gündüz uyuduğunu hikaye et...
Hayal ettiklerini cebinden çıkar ben isteyince...
Anlamadığım takıldığım yerde sorularım olacak, incinme..
Seni bu kadar yoran çaresizliği anlat, avucumda küllerini üfleyeyim rüzgara...
Canını yakanları hiç sayma ne olur...
Dövesim gelir maziyi tek tek...
Senle benim dilimden konuşamayan kim varsa yabancı kal ...
Benim gönlümden benim gözlerimin memleketinden ol...
Benim hayatımin başında doğ mesela...
Tamam dinliyorum, yavaş anlat ...
Kabul ederim kırgınlıklarını...
Kızarım o an sana çok gelen güneşe bile...
Yüzüne çarpan, seni üşüten kışa...
Bakma öyle bana..
Çok karışığım sen olunca hikaye...
Elimde değil, yürüyen sen olunca sahnemde...
Oynadığın her an için üzgünüm...
Zor yerleri bensiz seyrettiğin için bide...
Ders aldığın hayata sığdırdılar ya seni..
Ne bileyim olmayışın,
Çok geldi...
Ağır geldi...
Acı geldi....


Değerli okurumuz "Sahnemdeki Şiir" e, teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sizlerde, hissiyat notlarınızın, naçizane satırlarınızın isminizle paylaşılmasını isterseniz bize ulaşmanız yeterli.

Twitter     
Facebook 
Google+
sahbudakmustafaumut@gmail.com

8 yorum: